October 12, 2015

HUJAN - Pemicu Gila

Greetings to all (^.^)

Jom layan lagu terbaru dari kumpulan Hujan sempena #HUJAN10TAHUN. :)

Rasa excited sebab aku membesar dengan Hujan kot. Zaman sekolah menengah layan lagu dorang. Memang power habis. Tak sangka dah 10 tahun dorang dalam industri muzik tanah air. Dan bagi aku dorang masih sama macam dulu-dulu.

Apa-apa pun, tak kan hilang raingers di dunia kan. Moga Hujan terus gah berada dipersada seni tanah air. Bukan mudah nak sampai di tahap ini.

HUJAN 10 TAHUN



Masa yang kau nanti-nanti berdirilah bersama inilah waktunya
Saksi tinggi rendah langit mengisi langkahmu menuju ke gelanggang
Percaya, bukannya suka-suka, kitalah bahaya

Bangga yang mereka rasa kau tahu itulah kelemahan sebenar
Lemah belum tentu kalah berdiam diri ku tahu kaulah pemusnah
Percaya, bukannya suka-suka, kitalah bahaya

Ketepikan semua yang ada
Jangan henti kita belasah saja
So come on ! So come on ! So come on !

Dan pastikan mereka sedar 
Kita akan takluk segalanya
So come on ! So come on ! So come on !


HUJAN 10 TAHUN

https://www.hotlink.com.my/ms/livelifeloud/hujan.html

No comments:

Post a Comment